ZAKRES PROWADZONYCH SPRAW KADROWYCH, ZALEŻY OD USTALEŃ PRZYJĘTYCH W UMOWIE WSPÓŁPRACY.
Standardowo obejmują one:
- Sporządzanie list płac, rachunków do umowy zlecenia oraz o dzieło, pasków do wypłaty oraz raportów RMUA
- Wyliczanie urlopów, odpraw i ekwiwalentów w ramach ewidencji czasu pracy na podstawie danych dostarczonych przez pracodawcę
- Naliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy pracowników, przygotowanie przelewów do Urzędu Skarbowego
- Wyliczanie miesięcznych składek ZUS, sporządzanie deklaracji oraz przesyłanie ich w formie elektronicznej do ZUS
- Przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz pracowników
- Sporządzenie informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11, PIT-8B
- Przygotowanie dokumentacji związanej z przyjęciem pracownika do pracy, prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.