PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH (HANDLOWYCH):
-
Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
-
Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych.
-
Rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych oraz eksportowych i importowych.
-
Prowadzenie księgi głównej, pomocniczej, ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz ewidencji dla podatku VAT.
-
Sporządzenie i elektroniczne przesyłanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT.
-
Miesięczne rozliczenie podatku dochodowego.
-
Sporządzanie do GUS sprawozdań statystycznych.
-
Sporządzenie bilansu z rachunkiem zysków i strat oraz przygotowanie informacji dodatkowej.
-
Sporządzanie i elektroniczne przesyłanie do Urzędu Skarbowego zeznania rocznego CIT-8.
-
Bieżąca kontrola zobowiązań i należności, wystawianie potwierdzeń sald.
-
Na dzień rozpoczęcia działalności otwieranie ksiąg handlowych wraz z utworzeniem Zakładowego Planu Kont.